Freshman year is over!

Jag kan inte fatta att jag ar klar med mitt freshman year pa college! Jag kom hit till Syracuse i augusti forra aret. Jag var forvantansfull, nervos, glad, lycklig, spand, taggad. Jag var verkligen sa glad att jag antligen kommit hit. Forsasongen drog igang och v tranade hart i tva veckor innan serien borjade. Vi spelade cirka 20 matcher runt om i landet sa jag fick se manga olika stader. Jag spelade mycket vilket var riktigt kul. I slutet av augusti borjade skolan och da var jag riktigt nervos. Det ar san skillnad pa spraket bland kompisarna och i klassrummet. Men det gick bra och terminen rullade pa ratt snabbt. I mitten av december akte jag hem och var hemma i en manad. Det var sa otroligt skont och kul att komma hem efter 4 manader hemifran. I mitten av januari akte jag tillbaka och det kanns arligt talat som att det inte alls var lange sen jag kom tillbaka. Den har terminen har vi tranat lopning/fys pa mornarna och sen haft skola. Det har varit tufft att ga upp kl 5.30 for att sedan springa i en timme. Men vi ar i bra form nu sa det var absolut vart allt slit. Skolan rullade pa och gick bra. Det var skont att ha eftermiddagarmna/kvallarna fria till att plugga och bara gora vad man kande for. I mitten av mars var det springbreak sa jag och Tisa akte och halsade pa mina kompisar i Santa Barbara, California. Vi hade en lugn och skon vecka med sol och varme. Vintrarna har ar langa och kalla sa det var skont med ett miljobyte. Nar vi kom tillbaka var det bara att fortsatta med traningen och skolan under veckorna for att sedan ha kul (och plugga) pa helgerna.
Nu har jag precis duschat och ska ner och ata frukost. Jag tomde tomde min lagenhet igar och sov hos min kompis inatt for att jag ska lamna lite saker har sa det var lattast sa. Det kandes jattekonstigt att packa allt och sen lasa lagenheten och lamna in nyckeln. jag och Rachel har haft det jattekul i var forsta lagenhet och vi sa bada tva att vi kommer att sakna att bo dar. Jag kan verkligen inte fatta att tva terminer har gatt och att jag AKER HEM idag. Det ar helt sjukt! Men jag ar sa javla taggad!!! Vill hem nu coh traffa familjen och kompisarna! Imorn kl 15 svensk tid landar jag pa arlanda.
Snart saker jag till flygplatsen i Syracuse. Nu vantar manga timmars resande sa jag vet inte nar jag kan skriva nasta gang. I varsta fall blir det nar jag kommer hem till Sverige! Woohooooo nu drar jag! Byeeeeeeeeee Syracuse!
Har ar blandade bilder fran aret som freshman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0